Zapisz się do newslettera i odbierz bonusy!
Akademia dla twórców kursów – wprowadzenie
Nasza Akademia Self-publishera spotkała się z bardzo dobrym odbiorem z waszej strony. W związku z tym postanowiliśmy uruchomić kolejny cykl edukacyjny
Najlepsze źródło wiedzy dla osób tworzących kursy internetowe. Od Imker.
Zapisz się! » do newslettera i odbierz Biznesplan dla self-publisherów!
Akademia dla twórców kursów – wprowadzenie
Nasza Akademia Self-publishera spotkała się z bardzo dobrym odbiorem z waszej strony. W związku z tym postanowiliśmy uruchomić kolejny cykl edukacyjny
Kto może stworzyć kurs online?
Pierwszy artykuł z naszej nowej Akademii dla twórców kursów online chcielibyśmy poświęcić dość ogólnej, ale niezwykle istotnej kwestii, czyli kto w ogóle może stworzyć autorski kurs online?
Jednym z twoich pierwszych kroków w tworzeniu autorskiego kursu online powinno być zastanowienie się, jaki cel chcesz osiągnąć.
Kolejnym etapem tworzenia własnego kursu online jest wybór swojej grupy docelowej. To jeden z najbardziej istotnych elementów w strategii produkowania szkolenia.
Twój autorski kurs online jest już gotowy. Zanim jednak zaczniesz jego promocję w celu dotarcia do potencjalnych klientów, musisz zadbać o odpowiednie miejsce docelowe, czyli platformę szkolenia.
Landing page do sprzedaży kursu
Aby skutecznie sprzedawać swój autorski kurs online, musisz go odpowiednio zaprezentować i wywołać w odbiorcach motywację zakupu.
Aby twój autorski kurs online był wartościowy dla odbiorców i spotkał się z ich przychylnością, musisz poważnie podejść do kwestii jego zawartości.
Przygotowanie dźwięku – scenariusz
Zanim rozpoczniesz nagrywanie swojego kursu online, musisz posiadać jego scenariusz. Zgłębianie kolejnych zagadnień „z głowy” może przynieść dość chaotyczny efekt.
Jedną z integralnych części każdego kursu online są elementy graficzne. Pozwalają one odbiorcom lepiej zrozumieć prezentowane zagadnienia i pełnią funkcję dopełnienia całego szkolenia.
Jeśli twój kurs online będzie składał się nie tylko z dźwięku, grafik i nagrań ekranu komputera, ale chcesz również wzbogacić go o materiały wideo, musisz odpowiednio przygotować się do jego rejestracji i montażu.
Hosting wideo w kursie – jak i gdzie?
Jeśli prawidłowo przeszedłeś przez wszystkie poprzednie etapy, twój autorski kurs online powinien być już gotowy do sprzedaży.
Wycena autorskiego kursu online nie należy do najprostszych zadań. Jak sobie z nią poradzić, aby nie zniechęcić odbiorców ceną szkolenia, a jednocześnie czerpać z jego sprzedaży satysfakcjonujące zyski?
Jakie dodatki do kursu online?
Wszelkiego rodzaju materiały dodatkowe to niezwykle istotny element każdego kursu online. Nie tylko uatrakcyjniają całe szkolenie, ale umożliwiają ci również generowanie dodatkowych zysków
Sprzedaż własnego kursu online może być realizowana na kilka sposobów. Każdy z nich ma wady i zalety, jednak ostatecznie to od ciebie zależy, na które rozwiązanie się zdecydujesz.
Nie każdy początkujący twórca kursu online wie, jak wiele problemów czeka go na etapie sprzedaży i obsługi własnego szkolenia.
Stworzenie własnego kursu online to oczywiście nie koniec twojej drogi jako twórcy. Można rzec, że najważniejsze dopiero przed tobą – kurs musi teraz trafić w ręce odbiorców.
Kampania promocyjna kursu online
Tak jak zapowiedzieliśmy, w ostatnim artykule naszej Akademii dla twórców kursów pomożemy ci w zaplanowaniu skutecznej kampanii promocyjnej twojego kursu online.
Zapisz się do newslettera i odbierz bonusy!
Odbierz wartościowy bonus przy zapisie do newslettera!
Wzór biznesplanu książki dla selfpublishera na 12 miesięcy! Będziemy Ci także regularnie (co wtorek) wysyłać ciekawe inspiracje dotyczące świata twórców online.
Twoje dane są u nas bezpieczne. 🛡️
Wyszukiwarka